loading...
سایت تفریحی سرگرمی٣کله پوک&موزیک&عکس&اس ام اس&سرگرمی
mahdi بازدید : 47 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار

اس ام اس نیش و کنایه دار مهر ۹۲

اس ام اس تیکه دار و تحقیر آمیز مهر 92

جدیدترین اس ام اس های تیکه دار و پیامک های تحقیرآمیز سری جدید  مهر ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید.با ما همراه باشید….

 برای مشاهده اس ام اس تیکه دار به ادامه مطلب بروید…

یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن

تو بارون که رفتی شبم زیرو رو شد

یه بغض شکسته رفیق گلو شد

 

احساس سوختن به تماشا نمی شود

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم

 

این دلی که شکستی مال من نبود

خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد

خوشحالم چون حالا می تونم

جای دل سنگ بذارم تو ســــینه

 

 

کاش همانطور که از شکستن تکه ای

شیشه بر می گردی و نگاهش می کنی

وقتی دل مرا شکستی ، یکبار بر می گشتی

فقط نیم نگاهی می کردی . . .

 

خوشحالم که بردم چون کسی

رو از دست دادم که دوستم نداشت

خوشحالم که باختی چون کسی رو

از دست دادی که دوستت داشت

 

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکستو

از سادگی خیانت

 

با تو بودن خیلی وقته که گذشته

بی تو بودن مثل مهر سرنوشته

حالا اسم تو را هی زمزمه کردن

واسه من نه تو می شه نه فرقی داره

 

از دشمنان برند شکایت به دوستان

چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ؟

 

از تو متنفرم حتی اگر اندازه

تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشی

برایت آرزوی مرگ نمیکنم چون باید بمانی

و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی

منتظر آن روز هستم

مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی

سریع ترین نقاشی بودی که دیدم

در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کردی

 

بعضی ها رو نباید تحویل می گرفیتم ولی گرفتیم

به بعضی ها نباید رو می دادیم ولی دادیم

با بعضی ها نباید حرف می زدیم که زدیم

این از سخاوت ماست نه از حماقت

 

اسباب بازی هایش را جمع کردم

ماتم برد وقتی دلم را میان آنها دیدم

 

اونایی که شما باهاشون می گردی

راه رفتنو از ما یاد گرفتن

 

هرچه مغرور تر باشی تشنه ترند برای با تو بودن

و هرچه دست نیافتنی باشی بیشتر به دنبالت می آیند

اما امان از روزی که غروری نداشته باشی و بی ریا به آنها محبت کنی

آنوقت تو را هیچ وقت نمی بیند و ساده از کنارت عبور می کنند

 

من بازمانده غذا را نمی خورم

چه برسد به بازمانده ی احساس

پس برو

 

تمام کتاب هایم را ریختم کف اتاق

دانه دانه ورق زدم و کلنجار رفتم

ولی در هیچ لغتنامه ای هیچ واژه ای نبود

تا حماقت دلم را توجیه کند

 

 

همیشه یادمون باشه

از اومدن یکی توی زندگیمون ذوق مرگ نشیم

تا وقتی که تنهامون گذاشت و رفت دق مرگ نشیم

 

مشترک مورد نظر این روزهایت کیست

که دیگر در دسترس بودن و نبودن من

برایت مهم نیست ؟

می خواهم عوض شوم

چرا باید دلتنگ آغوشت باشم ؟

می خوام تو دلتنگ آغوشم باشی

می خوام اون سیب قرمز در بالاترین قسمت درخت باشم

دقت کن رسیدن به من آسون نیست

اگر ههمتش رو نداری آسیبی به درخت نزن

به همون سیب های کرم خورده ی روی زمین قانع باش

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 857
  • بازدید سال : 4,311
  • بازدید کلی : 12,087