loading...
سایت تفریحی سرگرمی٣کله پوک&موزیک&عکس&اس ام اس&سرگرمی
mahdi بازدید : 74 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس گریه دار

اس ام اس غمگین و گریه آور مهر ۹۲

اس ام اس گریه دار غمگین مهر 92

جدیدترین اس ام اس های غمگین و پیامک های عاشقانه گریه دار سری جدید مهر ماه ۹۲ را در این مطلب برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.امیدواریم لذت ببرید….

 برای مشاهده اس ام اس گریه دار به ادامه مطلب بروید…

تمام غصه هایی را که برایت خوردم بالا آوردم

طعم بیهودگی می داد

 

ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ

ﺗﻮ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺯ چشمم ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ

 

ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست

ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ

ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ

 

بی رحمی ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ

ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍست ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻦ

ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ

 

دنبال مخاطب خاص نوشته هایم نباشید

ارزش خاص بودن را نداشت

 

دلش دل نبود که لامصب ژله بود

برای همه می لرزید

 

دار بزن

خاطرات کسی که تو را دور زد

 

 

ﻟﻌﻨﺘﯽ ﮔﻔﺖ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﻨﻬﺎﯾﺖ ﻧﻤﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ

ﺍﺑﺪﺵ ﭼﻪ ﺯﻭﺩ ﻋﻔﻮ ﺧﻮﺭد

 

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﯽ

ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﻮﺩﻡ ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﺁﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﮕﺬﺭﻩ

 

برای بعضی از آدم ها

محبت مثل فیلم خارجی بدون زیرنویس می مونه

نمی فهمنش

 

زنگ زدند رفتگر محله بود

گفت آقا این عکس رو دیشب توی زباله های شما پیدا کردم

عکس تو بود

می رسد روزی که بی من لحظه ها را سرکنی

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

می رسد روزی که شب ها در کنار عکس من

نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی

 

چقدر سخته

تو خیالت ساعت ها باهاش حرف بزنی اما

وقتی دیدیش هیچ چیزی بجز سلام نتونی بگی

آرزو دارم شبی عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را

 

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم

چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت

 

 

فکر می کردم که برام یه رفیق و همدمی

تو کویر آرزو باران رحمتی

به گمونم آخر عاشقای عالمی

بذار راحتت کنم ، فکر می کردم آدمی!

 

چقدر سخته

کسی رو که دوستش داری نتونی

بهش بگی که دوستش داری وچقدر

بده که کسی تورو دوست داشته باشه

و اینو نتونه بهت بگه

 

چقدر سخته

تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه

زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای اینکه

لبریز کنید و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری

 

ز کویت رفتم و الماس ِ طاقت بر شکستم

برو با یار ِ خود بنشین که من بارِ سفر بستم

که بعد ِ رفتنم جانا هزار افسوس خواهی خورد

فلانی یار خوبی بود و من ،قدرش ندانستم

 

چقدر سخته

دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که

یبار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده

 

چقدر سخته

وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه

اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری

 

چقدر سخته

گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار

بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی

گل من

باغچهء نو مبارک

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 4,323
  • بازدید کلی : 12,099